11.


Kanske är det värmen från din kropp som omfamnar hela mig
kanske är det de elektriska impulserna från dina mjuka läppar
Kanske är det dina ord som går rakt in i hjärtat och som fastnar i hjärnan
kanske är det tryggheten du ger mig när jag ligger naken och utblottad
Kanske är det din vilja att lyssna, vad jag än har att säga
kanske är det din förmåga att få mig att skratta, när du än vill
Kanske är det din uppfinnesrikedom, som format mig till att bli en bättre människa
kanske är det din kunskap om saker, som får mig att vilja veta mer

eller kanske är det bara du, som helt enkelt, fått mig att bli så otroligt kär i dig.



//cariñoso med elva månaders ren lycka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0