I don't need what I used to need

I'm so fucking happy I'm not the one I used to be.



Det är jag verkligen.. Saker jag behövde förut, behöver jag inte längre...


Jag har en sak.. och så länge jag har det...så behöver jag ingenting annat här i livet.. Allt får gärna skita sig... Allt får bli så dåligt som det överhuvudtaget kan bli.. Så länge jag har S... så behöver jag ingenting annat.
S får mig att le när allt är skit, S får mig att må bra när allt annat är påväg att gå under, S får mig att se det vackra i allt, när alla andra bara kan se hur dåligt allt är...

S är mitt liv... S är min självsfrände, min familj, min bästa vän och mitt livs kärlek..

Jag Älskar Dig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0