that's disgusting man


Jag har pratat om detta förut ... om äckliga människor.. I Stockholm.
Och jag har ju även tidigare påstått att Stockholm har fler äckliga människor än någon annan stad. Det påståendet
står kvar. Varje dag får jag en bekräftelse på hur jävla störda och äckliga människor i den här staden är.


Bevis nummer 1:

I förra veckan satt jag på tunnelbanan (det är där dom flesta äckliga befinner sig) och snett framför mig sitter en man
som kliar sig i huvudet. Det hade väl varit okej, om han bara hade kliat sig i huvudet. Men efter han kliat, tar han tag
i något från huvudet mellan pekfingret och tummen, för ner handen till munnen, tittar sig om så ingen ser. Sen äter
han upp det!
Detta upprepar han x antal ggr och jag hade god lust att säga "Vad i helvete håller du på med ditt jävla äckel?!" men som
den svensson jag är, så satt jag bara tyst och fortsatte att äcklas av vad som försegick.
Liksom, vad i hårbotten är ätbart? Skorpor? Hårstrån? Skinn?  Så jävla vidrig människa.


Bevis nummer 2:

Igår var jag på en mataffär och skulle inhandla diverse varor. Jag gick fram till de gröna äpplena och började
lägga i ett par stycken i min plastpåse. Bredvid mig och framför de röda äpplena så står en kvinna. Och det hade väl
varit okej, att hon handlar äpplen precis som jag. Problemet är bara att, den här kvinnan kollar inte lite diskret på
de olika äpplena för att kolla så dom ser okej ut. Den här kvinnan tar tag i ett äpple, för äpplet mot näsan, trycker äpplet
mot den ena näsborren och riktigt drar in varenda lukt som kan tänka sig finnas i äpplet. Och nu snackar vi inte om att
hon bara luktar på äpplet.. Hon försöker verkligen få in hela äpplet i näsborren, hon gnider sin snoriga näsborre mot
äpplets yta. Det värsta är att hon inte bara gör det här en gång. Hon gör det på säkert tio äpplen och till råga på allt
så lägger hon tillbaka varenda äpple hon luktat på!


Jag kommer säkerligen komma med fler bevis framöver.


Imorse såg jag BWO's sångare på tunnelbanan, han är också ganska äcklig.
//C


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Var gärna med och tävla i min nya enkla bloggtävling!

Du har inget att förlora :D

Här hittar du tävlingen:

http://jucismacker.blogg.se/2008/september/vinn-kuvertvaska.html#comment



Ha en fortsatt fin dag!

2008-09-30 @ 13:23:06
URL: http://jucismacker.blogg.se/
Postat av: Linda

Hahaha vidrigt men lät fruktansvärt kul när du skrev. haha

2008-09-30 @ 18:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0