GOD JUL


Jag tycker ju om att vara kreativ så när årets pepparkakshus ska göras så faller uppgiften att skapa det, på mig. Men alla kan ju göra pepparkakshus och det känns som att det är alldeles för enkelt. Så varje år försöker jag göra något helt annat men som har med året som gått att göra på någotvis. Men detta året så insåg jag att inget roligt direkt hänt år 2009, inget som det går att göra något av med pepparkaksdeg i alla fall men då slog det mig att om två månader så är det ju vinter-OS och då jag älskar sport så var det givet att jag skulle ha ett OS-tema.
Så här blev resultatet:




Annars så har dagen varit fullsmockad med julfika, julklappsshoppande, bakning, julgranspyntande, julklappsinslagning och rimmande m,m.. Så nu är jag faktiskt rätt trött.



Nu ska jag gå och lägga mig så att det fort blir morgon och min favoritdag på året.
/C



Och föressten.... GOD JUL!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0