Ska vi spela spel?


De som känner mig vet att jag ääälskar att spela spel. Det spelar ingen roll vad det är för spel. I love them all!
Men seriöst, är inte spel den absolut bästa sociala grejen man kan göra? Alla kan vara med, man behöver inte känna alla för att spela och dessutom är det en bra "icebraker" just i de fallen när man inte känner alla som är med.

Frågesport hör till favoriterna .. Och det är inte bara kul tillsammans med andra.. Jag kan sitta i timtal på vetgirig.nu och bara köra massa frågesporter. Nörd jag vet.

Jag kollar på frågesporter på tv också.. Postkodsmiljonären .. och det senaste.. "Vem vet mest?"....Haha. SKITKUL:D
Det är som att jag äntligen fattar vad alla lärare tjatade om under skoltiden .. "Det är kul att lära sig saker" .. sa dom medan jag himlade med ögonen.
Men det är faktiskt sjukt kul att lära sig saker.

Ordförklaringsspel är också roligt.. eller charader..
Texas Hold'em är också sjukt kul att spela .. Det är min favoritsysselsättning när jag besöker min gamla hemstad Sala. Lite vänner och ett parti poker eller lite vänner och en massa spelande och kvällen är gjord.

Tröttnar aldrig. Mer spel åt folket:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0