Allt förändras...

så småningom..



Men det senaste i raden av förändringar i denna värld är att det kommit en ny version av Msn.. Som är skitful.. Det känns som att dom försökt modernisera det och på vägen har de gått lös totalt på layoten och det har resulterat i en helt överdriven ny look. Jag gillar de äldre versionerna bättre.
Men kanske är det så att man oftast tycker att allt ska vara som det alltid ha varit .. Vissa saker måste enligt oss förbli orörda. Ofast handlar det om större saker såsom hur man firar jul eller hur man lägger upp morgonen innan man far till skolan eller jobbet. Men ibland är det även de små sakerna som gör att man stör sig som fan, som t ex när Bilddagboken började ett samarbete med Lunarstorm och därför ändrade layoten så den skulle bli mer Lunarstormvänlig, eller hur man ska uttrycka det.
Men jag antar att man vänjer sig vid det mesta efter ett tag .. Jag har nu vant mig vid Bilddagbokens nya, inte alls lika snygga design och jag antar att jag även kommer vänja mig vid nya Msn.
En sak jag dock inte kommer vänja mig vid, eller jo.. kanske kommer jag vänja mig .. men jag kommer aldrig tycka om det.. Och det är Windows Vista .. För visst var Windows XP tusen gånger bättre?
Det tycker iaf jag.

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0