I'm back!!!

Halloj!

Äntligen är min dator tillbaka i min ägo. Den är rätt seg fortfarande men den fungerar iallafall och det är ju alltid ett plus.
Nu gäller det bara att sätta igång med det stora arbetet att installera alla tusen program man vill ha på datorn .. och komma ihåg vilka man faktiskt vill ha .. Sen ska jag gå igenom alla cd- och dvdskivor jag har för att kolla om jag varit smart nog att göra några back-ups.. Kan ju alltid hoppas .. Vet iallafall med säkerhet att jag har mina låttexter sparade .. Bilderna är jag däremot osäker på .. Kommer nog gråta en skvätt om alla bilder är borta ...

Annars så rullar livet på .. har börjat på nå jobbsökargrejs som Arbetsförmedlingen har hand om .. Det suger väl rätt hårt egentligen .. Men jag vill ju ha ett jobb, så vad ska man göra.

Aja .. Försöker mig på ett roligare inlägg imorgon.

Adios!
/C

Kommentarer
Postat av: Linda



Nu förväntar jag mig att de kommer krylla av blogginlägg från dig :)

2009-03-26 @ 14:28:08
URL: http://linda.haagen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0