Puckade människor.



Barn födds oskyldiga och sen när de är 3 år är de enligt forskning som mest aggressiva. En 3 åring är alltså mer aggressiv och mer våldsbenägen än en 22-åring. Skillnaden är väl att när en 3-åring slåss gör det inte lika ont som om än 22-åring gör det. När barn är 3 år är det alltså som allra viktigast att man är konsekvent mot barnen och lär dem vad som är rätt och fel så gått det går. Barn födds oskyldiga och sen är det omvärlden som formar dem till att bli det de ska bli. Vissa blir läkare, vissa blir biståndsmedarbetare för Röda Korset, vissa blir djurrättsaktivister, vissa blir knarkare och vissa blir tjuvar.

Jag antar att vi alla någon gång har snattat, men varför gjorde vi det? Antagligen för att söka lite spänning i vardagen. Men vad är det då som gör att vissa går från att snatta till att göra transportrån och mörda folk? Medans andra nöjer sig med att sitta inne på sin advokatfirma och tänka tillbaka på den tiden då personen i fråga en gång snodde en kexchoklad från Ica? Vad är det som gör att vissa känner att de har rätten att ta saker som någon annan äger? Vad ger dem rätten? Jag nämnde igår att vi alla ofta skiter i andra människor, men många av oss anser i alla fall inte att vi har rätten att skita i dem så mycket att vi snor saker av dem. Många av oss går aldrig så långt och det är väl tur det. Världen är tillräckligt full med skithögar, brottslingar, mördare mm.

Jag själv har indirekt blivit utsatt för diverse brott.

- Ett gäng killar gick fram till min bror med en kniv i handen och krävde att de skulle få hans mobil.


- Jag sov hos min pappa, och min mamma var och åt en bit mat hos grannen. Under tiden skedde ett inbrott i min mammas villa. De tog diverse smycken, cd-skivor mm.

- Igår blev min farmor och farfar rånade. De skulle sälja sin bil och de som svarat på annonsen kom dit. Snälla som min farmor och farfar är så bjöd dem paret på fika. När de sen gick därifrån upptäckte min farmor och farfar att paret rotat igenom hemmet och deras plånböcker och tagit 9000 kr i kontanter.

Vilka puckon är det som anser sig ha rätt att hota någon med en kniv pga. att det vill ha något som inte är deras? Vilka puckon är det som anser sig ha rätt att göra inbrott i någons hem och ta diverse olika saker? Och vilka jävla sviniga puckon är det som anser sig ha rätt att sno pengar av en 96-årig kvinna och 91-årig man?

Ta hand om era 3-åringar eller barn i huvudtaget oavsett vilken ålder de har så att vi i fortsättningen slipper alla dessa jävla puckon. /C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0