Jag vill jag vill jag vill



Jag vill resa till New York och se rök komma upp från varje brunn
Jag vill stå i ett thailändskt kök och känna hur det vattnas i min mun
Jag vill åka till Florida och se världens största gummisnoddsboll
Jag vill hamna i Rom utan att veta hur, utan att ha koll
Jag vill sjunga på en gigantiskt scen under Rock in Rio
Jag vill hoppa från en hög höjd efter att ha räknat ned från tio
Jag vill äta en fransk baguette imorgon och en italiensk pizza idag
Jag vill gå på Walk of Fame i L.A och titta på byggnader i Prag
Jag vill gå på tivoli och åka varenda attraktion jag kan hitta
Jag vill springa, gå, jogga, ligga, hoppa, stå och sitta
Jag vill utnyttja varenda sekund av min tid
Jag vill ta en dag i taget och bara känna frid
Jag vill se operahuset i Sidney och i London besöka Madame Tussauds
Jag vill lära mig flytande spanska och jag vill bestiga berget K2
Jag vill gå på hockey i Kanada och stå högst uppe på Golden Gate-bron
En dag börjar denna resa, jag har viljan och jag har tron.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0