Pulkaåkning

Ett nytt år är här och för första gången detta år åkte jag pulka, vilket var väldigt roligt men rätt galet. Backen såg rätt töntig ut och eftersom jag är så himla modig så kastade jag mig ut utan att riktigt kolla in backen, vilket var ett misstag för backen bestod av x antal livsfarliga gupp som gjorde att jag flög upp ca tre meter i luften och ja jag överdriver kanske litegrann men ont i rumpan fick jag iallafall.

Sen var det inte överdrivet smart att ha gympapjux på sig för tårna förfrös och när jag senare tog av mig skorna så låg tårna kvar... typ. Men vi grillade korv iallafall på toppen av backen och det var gott och gav mig en liten nostalgitripp.

Nu är jag inne i värmen och väldigt glad för det är jag men gladast är nog tårna.








Nu ska jag gå och slå igång en film samtidigt som jag har fötterna i smällt socker så de blir riktigt sådär varma.
/C

Mina roomies i pulkabacken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0